Tickets bestellen

HOEVEEL PROCENT BTW ZIT ER IN DE KAARTPRIJS?

Voetbaltix bevind zich in de margeregeling er zit dus geen BTW op uw aankoop.

IS HET HERROEPINGSRECHT VAN TOEPASSING?

Het herroepingsrecht is niet van toepassing op alle diensten van Voetbatix. Diensten betreffende vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode zijn namelijk uitgezonderd van het herroepingsrecht.

HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?

Stap 1: Kies een wedstrijd naar keuze

Stap 2: Bepaal je categorie en het aantal kaarten

Stap 3: Kies eventueel indien gewenst een hotel

Stap 4: Vul je gegevens correct in en lees de algemene voorwaarden

Stap 5: Controleer je gegevens en ga akkoord met de algemene voorwaarden

Stap 6: Reken je bestelling af, en ontvang uw orderbevesting per mail

Stap 7: Een medewerker van Voetbaltix neemt persoonlijk via de mail contact met je op om het leveringsproces van je bestelling uit te leggen

KAN IK MIJN ORDER ANNULEREN ?

Helaas is het niet mogelijk een order te annuleren. Bestel alleen tickets als u er zeker van bent dat u de wedstrijd kunt bijwonen. Wees er ook zeker van dat u uw tickets bestelt voor de juiste wedstrijd.

KAN VOETBALTIX MIJN ORDER ANNULEREN?

Voetbaltix behoud het recht om een order binnen 24 uur van plaatsing te annuleren.

Vragen over Hotel

KRIJG IK ONTBIJT IN HET HOTEL?

Indien u een voetbalreis boekt krijgt u ten alle tijden ontbijt bij het hotel mits anders aangegeven.

LOCATIE HOTELS VOETBALTIX?

Hotels bevinden zich altijd in en rond het centrum van de te bezoeken stad.

WANNEER ONTVANG IK MIJN HOTELVOUCHER?

Uw hotelvoucher ontvangt u in de week van de wedstrijd per mail.

HOEVEEL PROCENT BTW ZIT ER IN DE KAARTPRIJS?

Voetbaltix bevind zich in de margeregeling er zit dus geen BTW op uw aankoop.

Vragen over stadion

WAT IS MIJN PLEK IN HET STADION ?

De stadionplattegrond met de daar bijbehorende categorie-indeling geeft een goede indicatie van uw plek in het stadion. Op het moment van bestellen is het niet mogelijk om de exacte locatie van uw tickets te bevestigen. Deze informatie wordt pas in een later stadium bekend gemaakt door onze leveranciers.

BEVINDEN DE BESTELDE TICKETS ZICH NAAST ELKAAR IN HET STADION ?

Voetbaltix garandeert altijd dat wanneer je twee tickets boekt deze zich naast elkaar zullen bevinden.

Voor boekingen vanaf drie tickets doet Voetbaltix haar uiterste best om deze direct naast elkaar te plaatsen; dit is echter niet te garanderen.

Wanneer het niet mogelijk is het gezelschap als een geheel in het stadion te plaatsen, wordt het gezelschap opgesplitst. Ons team zorgt er dan altijd voor dat u zo dicht mogelijk bij elkaar zit.

WAT TE DOEN INDIEN TOEGANG WORDT GEWEIGERD?

Mocht u om een of andere redenen niet worden toegelaten tot het stadion neem dan direct contact met ons op via het volgende noodnummer:

00310233034326

ZIT IK IN EEN UIT OF THUISVAK?

De zitplaatsen bevinden zich in het thuis vak, het is dan ook verboden om clubkleuren te dragen van het uitspelende team

MAG IK JUICHEN VOOR HET UITSPELENDE TEAM?

Het actief aanmoedigen van het uitspelende team kan ervoor zorgen dat je uit het stadion gezet wordt, wij raden dit dan ook ten zeerste af!
Indien toegang tot het stadion wordt ontzegt of indien je het stadion wordt uitgezet kan Voetbaltix hier niet verantwoordelijk voor gehouden worden, compensatie is dan ook niet mogelijk!

Vragen over betaling

HOE KAN IK BETALEN ?

Bij Voetbaltix.NL kunt u betalen met IDEAL, Bankcontact Visa & Mastercard.

Heeft u desondanks problemen met uw betaling, neem dan per e-mail contact op met de klantenservice van Voetbaltix.NL

WORDEN ER BIJKOMDENDE KOSTEN BEREKEND?

Nee wij hanteren geen service of boekingskosten!
Tevens betaald u nooit voor verzendkosten bij voetbaltix. Wij hebben verschillende verzendmethodes, dit kan zijn via de email (e-tickets), via aangetekende post, persoonlijke overhandiging.

HOEVEEL PROCENT BTW ZIT ER IN DE KAARTPRIJS?

Voetbaltix bevind zich in de margeregeling er zit dus geen BTW op uw aankoop.

Vragen over garantie

IK HEB EEN KLACHT WAT NU?

lachten dienen enkel schriftelijk te worden ingediend.
Wij vragen je om klachten zo snel mogelijk (gelieve binnen 1 maand nadat het evenement heeft
plaatsgevonden), in te dienen. Een termijn van één maand wordt in ieder geval als redelijk
beschouwd. U krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke
reactie op de klacht. De uitsluitend schriftelijke klacht dient opdrachtgever te zenden aan: Voetbaltix klachten, Spaarnwouderstraat 41A, 2011AB, Haarlem

Aangezien Voetbaltix dikwijls van derden afhankelijk is of zal zijn, zal de opdrachtgever zich in bepaalde situaties moeten schikken en aanpassen.
Opdrachtgever zal er terdege rekening mee moeten houden dat in andere landen normen en gewoonten worden gehanteerd, die Nederlanders vreemd of (minder) bekend zijn.

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen wij er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan
de geschillencommisie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/commission/index_en.

“Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).”

VOETBALTIX - THUISWINKELWAARBORG

Je kunt erop rekenen dat webshops met het Thuiswinkel Waarborg veilige shops zijn die eerlijk handelen. Ze voldoen aan strenge eisen op het gebied van wet- en regelgeving, veiligheid en financiële stabiliteit. Daarom wordt ons keurmerk door de Consumentenbond ondersteund.

TIX GARANTIE

Bij voetbaltix bent u ten alle tijden verzekerd van tickets. Wij kunnen u ten alle tijden voorzien van een upgrade.

Overige vragen

WANNEER ONTVANG IK MIJN TICKETS ?

Tickets worden normaal gesproken in de week van de wedstrijd door Voetbaltix verstuurd.

Dit omdat alle voetbalclubs hun tickets op verschillende momenten vrijgeven.

Voor enkele clubs is het niet mogelijk de kaarten op voorhand te leveren. In dit geval zal de klantenservice van Voetbaltix contact met u opnemen om de kaarten in uw hotel / appartement te leveren.

WAAROM ZIJN DE PRIJZEN BIJ VOETBALTIX AFWIJKEND VAN DE WAARDE DIE OP HET TICKET STAAT ?

De door VOETBALTIX gehanteerde prijzen zijn gerelateerd aan de marktwerking van vraag en aanbod. De prijzen zijn dus onderhevig aan continue veranderingen en afhankelijk van de momenteel geldende marktwaarde.

HEEFT U DE VERKEERDE TICKETS ONTVANGEN?

Wanneer u denkt verkeerde tickets te hebben ontvangen vergelijk deze dan eerst met de gegevens van uw bestelling. Wanneer u van mening bent nog steeds de verkeerde tickets in handen te hebben, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice.

DATUM WEDSTRIJD VERPLAATST

Indien de datum van de wedstrijd wordt verplaatst blijven de tickets geldig voor de nieuwe wedstrijddatum. In verband met televisierechten kunnen wedstrijden ten alle tijden wijzigen, voetbaltix is hier niet verantwoordelijk voor en de datum op de website van de te bezoeken club is altijd leidend. 

Indien er helemaal geen alternatief is in het geboekte weekend, zullen wij gezamenlijk naar een passende oplossing kijken.